Udobje strank je za marsikaterega poslovneža prioriteta vsaj v tem smislu, da se morajo dodatno potruditi, da naredijo izkušnjo stranke v njihovih prostorih tako, da se mora ta ukvarjati čim manj časa s stvarmi, ki se ne zadevajo storitve, zaradi katere je prišla v poslovalnico na prvem mestu. Prav zaradi tega so tako pogosta vrtljiva vrata v nakupovalnih centrih, saj vanje preprosto vstopimo, ni se nam treba ustavljati ter odpirati vrat. Prav tako pa je pomembno, da se zavedamo, da so vrtljiva vrata prav zagotovo znak razkošja in dejanstva, da vstopamo v prostor, ki je oblikovan za naše udobje, posebej za nas. Ne glede na to, ali se tega zavedamo ali ne pa to vpliva na naše počutje, seveda le podzavestno. Prav vsi, ki se ukvarjajo s psihologijo na nekem nivoju, še posebej v marketingu, vedo, da je udobje stranke ključnega pomena za to, da bodo lahko nekje se počutili skoraj kot doma, da bodo izgubili občutek za čas ter tako čim dalj časa preživeli v notranjih prostorih. Na ta način lahko zagotovimo, da so vrtljiva vrata del izkušnje obiska nakupovalnega centra ali poslovalnice, in ne prepreka na poti do želenega produkta oziroma opravka.
Druga popularna izbira so steklena drsna vrata
Tudi steklena drsna vrata najpogosteje srečujemo na vhodih večjih javnih poslopji, še posebej, če je vhod zasnovan javno in na nek način luksuzno, kot so na primer vhodi bank, trgovin, poslovalnic ali pisarniških poslopji. Tudi tukaj imajo steklena drsna vrata popolnoma enak namen, lahek in neopazen prehod med zunanjostjo in mestom, kamor smo namenjeni, vendar se steklena drsna vrata razlikujejo po tem, da se občasno pojavljajo tudi v bolj privatnih prostorih, predvsem zato, ker uporabijo veliko manj prostora, vendar vseeno nudijo občutek razkošja in obilja. Ne glede na vse so steklena drsna vrata bolj pogosta tako poslovno kot privatno.