polični regali

Organizacije pisarne ali delovnega okolja

Znano je, da smo ljudje, vsaj načeloma urejena bitja, četudi smo pogosto nekoliko leni. To pomeni, da kljub vsemu najpogosteje najbolje delujemo v okolju, ki je dobro organiziran in v njem vidimo vsaj neke vzorce, čeprav mnogim naše okolje izgleda izjemno neurejeno. V ta namen se pogosto uporabljajo polični regali za to, da na njih zlagamo razno razne predmete, orodje, mogoče produkte, ki jih prodajamo, lahko pa da se na njih nahajajo samo razno razni papirji. Popolnoma vseeno je za kaj jih potrebujemo, važno je, da so polični regali organizirani tako ,da se mi na njih popolnoma znajdemo in imamo možnost v vsakem trenutku najti točno to, kar iščemo.

Seveda to ni možno, če polični regali vsebujejo predvsem “razsuti tovor” se prav male drobnarije ali pa mnogo manjših listkov ali predmetov, ki se ne zlagajo lepo, ne glede na to kako se trudimo. V takem primeru je najbolje, če so polični regali kombinirani s kakšnimi manjšimi in bolj prikladnimi metodami organizacije, kot so recimo plastični zaboji.

Plastični zaboji so izjemno uporabni za drobnarije

Tako kot imamo vsi v svojem stanovanju oziroma domu enega izmed “tistih” predalov, tako imamo pogosto tudi v pisarni oziroma delovnem okolju najmanj en tak zaboj. Seveda se temu lahko izognemo tako, da so naši plastični zaboji prozorni, kar pomeni, da nas je vsaj malo sram glede tega, kakšna zmešnjava se nahaja v njem in poskusimo nekaj narediti glede tega, na primer ponovno organizirati zaboj. Seveda pa plastični zaboji, četudi prozorni, niso odgovor na vse. Red je treba vzdrževati in najbolje je, če si izmislimo nek način organizacije mize in regalov tako ,da nam je logičen, nato pa vse, kar mislimo, da bodo prevzeli zaboji najprej razporedimo na svoje mesto in nato eksperimentiramo za različnimi velikostmi zabojev in njihovimi razporeditvami.