Pogosto se zdi mamljivo kar samostojno oglaševati na spletu, brez pomoči strokovnjakov, ki ponujajo storitev vodenja spletnih oglaševalskih kampanj. A to je običajno velika napaka, saj je veliko možnih pasti, ki se jim brez izkušenj in znanja ne moremo povsem izogniti. Med večjimi ponudniki spletnega oglaševanja je Google, ki sicer ponuja prijazen uporabniški vmesnik in ves potreben nadzor nad delovanjem oglaševanja in višino vložka, a hitro se lahko zgodi, da bo denar izpuhtel brez pravega učinka. Bolje bo, da najdemo strokovno pomoč – glavni problem pri tem je načeloma strošek, a to ni nujno ovira.
V neki meri je možno za Google oglaševanje cenik točno predvideti, saj gre za oglase, ki so plačani na klik. Točna cena je sicer odvisna od različnih faktorjev, a glede na neke osnovne podatke jo lahko dokaj natančno predvidimo in tako izračunamo, koliko denarja bomo potrebovali za željen rezultat. Bolj je problem druga spremenljivka, ki vpliva na končno ceno, to je cena, ki jo za svoje delo zahteva spletna agencija. Nekaj denarja bo treba nameniti za vodenje kampanje in za delo, ki spada k temu. Tako bo za Google oglaševanje cenik verjetno znatno višji od zneska, ki ga namenimo za same oglase. To pa pomeni le, da bo izvajalec opravil dobro delo in investicijo povrnil z odličnimi rezultati. Na koncu se izkaže, da je za Google oglaševanje cenik pravzaprav ugoden in se lahko celo neposredno povrne z rezultati. Še posebej to velja, če lahko spletna agencija zagotovi določene rezultate, predvsem število obiskovalcev v določenem časovnem roku in seveda znotraj omejenega zneska investicije.
Na ta način lahko tudi razmeroma draga spletna agencija brez težav upraviči svojo ceno, saj ponuja odlične rezultate. Seveda ni nujno, da bo ravno najdražja možnost tudi najboljša, gotovo pa bo ponudila boljše rezultate od nezanesljivih cenovno ugodnih ponudnikov.